sábado, 17 de julio de 2010

tu care ai stins celelalte poveşti


-Mă dor în mine drumurile înapoi.
-Eşti palidă, ochii tăi sunt mai mari.

-Te-am aşteptat, fiindcă te-am gonit.
-Am fugit să găsesc o depărtare mai adevărată.
Peste tot locul e deopotrivă de departe şi de aproape de tine.

-Mai sunt în sufletul tău aceeaşi?
În ce întuneric am rătăcit...
-Am smuls împleteala cântecului nostru care
s-a pierdut ca firele unui izvor dezbinat de stânci.

-Tu care ai stins celelalte poveşti
te-am urmărit cu visul în oraşe mari cu steaua ta deasupra.
-Am vrut să-mi crească numele ca o veste către tine.

-Te-am vrut frumos ca un catarg care se-ndepărtează
şi te-am lăsat să pleci.
-Te-am regăsit ca o rugăciune din copilărie, dar gândurile
mele nu mai cred.

(Revedere-Ion Vinea)

No hay comentarios:

Publicar un comentario